Kjære venner!


I går kveld ble det arrangert en fantastisk adventskonsert i Rissa kirke, og vi ønsker å uttrykke vår dype takknemlighet til hver og en av dere som deltok på denne spesielle kvelden!
Denne konserten var resultatet av innsatsen til mange talentfulle mennesker, og vi vil gjerne uttrykke vår enorme takknemlighet til vårt fantastiske team. Sammen med Finn Yngvar, som ledet konserten på en strålende måte, og Johan Fætten, hvis fremførelse imponerte alle tilstede, jobbet vi hardt for å skape en uforglemmelig musikalsk opplevelse for dere.
Stor takk til alle solister
Anne Sjøbakk,
Kjersti Garmo Dyrendahl,
Asbjørn Mosleth,
Isak Haarberg,
Johan Fætten og musikere
Tove Brovold Vasaasen, Marija Magdalena Oreb,
Kjell Ove Aaberg,
Kenneth Löhr,
Stadsbygd Mandssangerforening, koret fra Folkehøyskole,
Sølvi Ann Fætten med en fin fortelling som deltok på arrangementet. Deres talentfulle opptredener bidro til å gjøre konserten vår fantastisk.
Også en stor takk til prost
Steinar Leirvik for å dele sine kloke og inspirerende tanker med publikum. Dine ord var en kilde til inspirasjon for oss alle.
En spesiell takk til kirketjener vår Arild André Arnestad som nylig ble en del av teamet. Jeg antar at dette var første gang han satt ved lydpanelet under en konsert, men han håndterte oppgaven sin på en strålende måte.
Stor takk også for uvurderlig hjelp med oppsett og nedrigging av lydutstyr helt til sent på kvelden, for videofilming og mye annet, til min kone
Katja Alohina.



. Ditt bidrag var uvurderlig for suksessen til arrangementet vårt!

Vi er utrolig glade for at vi kunne gi dere dette øyeblikket med musikk og magi i forkant av adventtiden. Takk for støtten deres og for at dere var til stede!